Nanny* H3:E23
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H3:E24
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H3:E25
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H3:E26
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H4:E1
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Ema* H3:E15
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema* H3:E16
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema* H3:E17
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema* H3:E18
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate tesimeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate tesimeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate tesimeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate tesimeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate tesimeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Alan ja Walden tutvuvad lastega mängides kolme emaga ja Waldenil tekib ühe vastu tõmme. Alan läheb aga koos emadega tüdrukute õhtut veetma. Walden istub samal ajal haige Louisiga kodus, kuid tema õhtu tuleb seda põnevamgi.
Walden ja Alan asuvad Louisi veenma, et jõuluvana on päriselt olemas, ja palkavad selleks jõuluvana, kelle Evelyn aga kohe rajalt maha võtab. Rose ilmub taas välja ja pakub jõulude korraldamisel abi.
Walden avastab, kui raske on naistega intiimsuhet alustada, kui tema kasupoeg Louis majas on. Herb küsib Alanilt, kas tohib Lyndseyga kohtama minna.
Alan otsustab Waldenit aidata, et Louis temaga jääks, kui sotsiaaltöötaja avastab, et nad pole tegelikult geipaar. Selleks pole vaja teha muud, kui sotsiaaltöötajaga voodisse minna.
Walden liitub lapsendajatest isade tugirühmaga ja avastab, et see on Alanile hea vaheldus. Alan magab jälle sotsiaaltöötajaga, mis pahandab Waldenit, sest Louisi lapsendamisotsus on veel tegemata.
Joey saab filmiosa Al Pacino tagumiku dublandina. Ross püüab olla vähem konservatiivne, samal ajal kui Chandleril on suhe abielunaisega.
Sõpru üllatab ülelinnaline elektrikatkestus. Chandler jääb koos kauni modelliga kinni pangaautomaadi ruumi. Rossi suureks meelehärmiks satub Rachel vaimustusse kenast itaallasest.
Rossi ja Monica vanemate surm põhjustab väga erinevaid reageeringuid. Chandler on hädas oma seksuaalse identiteediga, kui töökaaslane korraldab talle kohtamise meesterahvaga.
Monica kutsub kõiki üksikuid enda juurde tänupüha veetma, kuid õhtu ei möödu sugugi nii, nagu planeeritud. Ross võistleb Susaniga veel sündimata lapsega suhtlemises.
Sõbrad* H1:E10
Sõbrad lubavad uut aastat koos vastu võtta, kuid kokkuleppest kinnipidajate read hõrenevad päev päevalt. Ross tutvustab oma lemmikut - ahvi nimega Marcel.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Komöödia mehest, kes jääb ühte äärmiselt veidrasse päeva "ajalõksu". Egoistlik telemees Phil saabub vastumeelselt kajastama kolkakülas toimuvat küünlapäeva tseremooniat. Järgmisel, 3. veebruari hommikul avastab ta ehmatusega, et seesama vastik päev algab uuesti peale ja et tema on ainus, kes sellest aru saab. Kuivõrd sama jama kordub ka kõigil järgnevatel hommikutel, siis hakkab ta ajapikku märkama asju, millele varem tähelepanu polnud pööranud. Näiteks seda, kui võluv naine on tema saate produtsent...
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Rikas Eesti tutvub sel korral Gruusia mehe Mamukeliga, kes omab Tallinna vanalinnas restorani ja naudib siin ragbi mängimist. Koos Jüriga jäädakse aga autoga lumme kinni ning teineteisele toetudes tuleb lähedal asuvas metsas ellu jääda.