Nanny* H6:E18
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H6:E19
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H6:E20
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H6:E21
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H6:E22
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Ema* H6:E19
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema* H6:E20
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema* H6:E21
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema* H6:E22
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Keegi ei usu Charliet, et tema suhe Miaga muutub tõsiseks ja et nad on kuu aega kohtunud voodisse minemata. Kuid kui üks kohtamine teise järel lõpeb Mia ukselävel, teeb Charlie ootamatu ettepaneku.
Pärast pooleteisekuulist eemalehoidmist on Charlie hakkamas, et suhe Miaga loogilise lõpuni viia. Kuid teda segavad seejuures seksihull kallim Kandi ja Mia vanemad.
Charlie elustiil tekitab Miaga pingeid, sest Charlie ei suuda elada nii tervislikult, nagu Mia tahaks. Nii hakkab ta garaazhis suitsu tegema ja õlut jooma ning laseb Rose'il endale salaja burgereid toimetada.
Alan häbeneb seda, et käib endast poole noorema naisega, ning ei julge 22-aastast Kandit Jake'i sünnipäevapeole tuua. Rose jätkab passiivselt, ent agressiivselt Charlie tagaajamist.
Charlie boikoteerib reklaamiauhindade banketti, sest on mitu aastat järjest kaotanud oma suurimale rivaalile Archie'le (Jon Lovitz). Kuid Alan, Evelyn ja Jake meelitavad Charlie nipiga kohale.
Monica on toitlustajaks ema korraldatud peol. Chandleri kohtumine Racheli bossiga muutub piinlikuks.
Joey harjutab peotantsu. Phoebet köidab massaazhiklient ja Chandler ei pääse jõusaalist tulema.
Chandler lööb enda teadmata külge Joey uuele sõbrannale ja koguni armub temasse.
Ross on uue tüdrukuga väga rahul, kuni avastab, millises seapesas too elab.
Chandler peab valima oma unistuste tüdruku ja parima sõbra vahel. Joey saab teada tema suhtest Kathyga.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Elle Reid on terava keele ja ropu suuga 70-ndates aastates poeet. Ta on pidevas kaitseseisundis, leinates ikka veel taga oma kauaaegset partnerit Violeti ja minnes lahku oma palju nooremast tüdruksõbrast Oliviast. Kui Elle'i 18-aastane tütretütar tuleb tema juurde abi otsima, võtab see kummaline paar ette teekonna läbi kogu Los Angelese.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Hooaja kolmandas osas uurib Robert Rool, miks kolis Ghana juurtega Kymbali Londonist Eesti väikseimasse linna Mõisakülla. Lisaks saame teada, kuidas kõlavad Kymbali esituses meie rahvalaulud ning mis emotsioone tekitab temas Wittensteini Ajakeskuses pakutav seakärss.