Nanny H3:E5
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H3:E6
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H3:E7
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H3:E8
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H3:E9
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H3:E10
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H3:E11
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H3:E12
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H3:E13
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H3:E14
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H3:E15
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H3:E16
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Kevin on erru läinud politseinik, kes peab asuma üksi lapsi kasvatama. Tema lapsed on talle tänulikud, kuid otsustavad, et tal on aeg kodust välja saada. Nad pöörduvad abi saamiseks tema endise töökaaslase Vanessa poole.
Kevin on erru läinud politseinik, kes peab asuma üksi lapsi kasvatama. Tema lapsed on talle tänulikud, kuid otsustavad, et tal on aeg kodust välja saada. Nad pöörduvad abi saamiseks tema endise töökaaslase Vanessa poole.
Kevin on erru läinud politseinik, kes peab asuma üksi lapsi kasvatama. Tema lapsed on talle tänulikud, kuid otsustavad, et tal on aeg kodust välja saada. Nad pöörduvad abi saamiseks tema endise töökaaslase Vanessa poole.
Kevin on erru läinud politseinik, kes peab asuma üksi lapsi kasvatama. Tema lapsed on talle tänulikud, kuid otsustavad, et tal on aeg kodust välja saada. Nad pöörduvad abi saamiseks tema endise töökaaslase Vanessa poole.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Jake otsustab oma endisele pruudile laulu kirjutada, et ta tagasi võita. Herb ja Alan püüavad oma sõprust Judithi ees salajas hoida.
Charlie eelistab kolonoskoopiat selle asemel, et sõita Chelsea vanemaid vaatama. Aga koju jõudes leiab ta vanemad juba enda kodust.
Alan satub pärast baarikaklust vanglasse. Charlie on mures, et Chelseale meeldib advokaat, kes Alanit kaitsma hakkab.
Charlie ja Chelsea suhe satub suurde ohtu, sest Charlie armukadedus hakkab seda segama. Charlie palub Alanilt abi, et paremaks inimeseks saada. Kas see õnnestub tal?
Charlie reageerib Chelseast lahkuminekule sellega, et haarab kaasa esimese lipaka ja abiellub temaga Las Vegases.
Sõbrad* H7:E20
Racheli sõber Melissa tuleb külla ja Rachel meenutab üht nendevahelist kooliaja suudlust, mis Melissal aga sootuks ununenud. Chandler ja Ross tahavad mõlemad Val Kilmeri smokingut.
Sõbrad* H7:E21
Pulmadeni on neli nädalat ning Monica ja Chandler peavad vande peale mõtlema. Kuid selle tekstis kokkuleppimine pole põrmugi kerge.
Sõbrad* H7:E22
Chandler ja Monica sõidavad Vegasesse, et Chandleri isa pulma kutsuda. Rachel avastab, et on ainus, kes pole Monica Porschega sõitnud.
Sõbrad* H7:E23
Monica ja Chandler valmistuvad pulmadeks. Probleemid algavad juba neile eelneval õhtusöögil. Joey osaleb filmis, kus üks tuntud näitleja muudkui sülitab.
Sõbrad* H7:E24
Joeyl on raske filmivõtetelt pulma jõuda. Ross otsib kaotsiläinud Chandlerit. Phoebe on veendunud, et Monica on rasedaks jäänud. Või siis hoopis...?
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Komöödia mehest, kes jääb ühte äärmiselt veidrasse päeva "ajalõksu". Egoistlik telemees Phil saabub vastumeelselt kajastama kolkakülas toimuvat küünlapäeva tseremooniat. Järgmisel, 3. veebruari hommikul avastab ta ehmatusega, et seesama vastik päev algab uuesti peale ja et tema on ainus, kes sellest aru saab. Kuivõrd sama jama kordub ka kõigil järgnevatel hommikutel, siis hakkab ta ajapikku märkama asju, millele varem tähelepanu polnud pööranud. Näiteks seda, kui võluv naine on tema saate produtsent...
Koomik Jerry Seinfeldi elu New Yorgis muudavad veelgi kaootilisemaks tema omapärased sõbrad, kes aitavad tal maadelda kõige segasemate, kuid sageli tühiste probleemidega.
Koomik Jerry Seinfeldi elu New Yorgis muudavad veelgi kaootilisemaks tema omapärased sõbrad, kes aitavad tal maadelda kõige segasemate, kuid sageli tühiste probleemidega.
Koomik Jerry Seinfeldi elu New Yorgis muudavad veelgi kaootilisemaks tema omapärased sõbrad, kes aitavad tal maadelda kõige segasemate, kuid sageli tühiste probleemidega.
Koomik Jerry Seinfeldi elu New Yorgis muudavad veelgi kaootilisemaks tema omapärased sõbrad, kes aitavad tal maadelda kõige segasemate, kuid sageli tühiste probleemidega.
Koomik Jerry Seinfeldi elu New Yorgis muudavad veelgi kaootilisemaks tema omapärased sõbrad, kes aitavad tal maadelda kõige segasemate, kuid sageli tühiste probleemidega.
Koomik Jerry Seinfeldi elu New Yorgis muudavad veelgi kaootilisemaks tema omapärased sõbrad, kes aitavad tal maadelda kõige segasemate, kuid sageli tühiste probleemidega.
Koomik Jerry Seinfeldi elu New Yorgis muudavad veelgi kaootilisemaks tema omapärased sõbrad, kes aitavad tal maadelda kõige segasemate, kuid sageli tühiste probleemidega.
Seinfeld H7:E10
Koomik Jerry Seinfeldi elu New Yorgis muudavad veelgi kaootilisemaks tema omapärased sõbrad, kes aitavad tal maadelda kõige segasemate, kuid sageli tühiste probleemidega.