Nanny H2:E17
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H2:E18
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H2:E19
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H2:E20
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny H2:E21
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Ema H2:E7
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema H2:E8
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema H2:E9
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema H2:E10
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate tesimeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate tesimeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate tesimeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate tesimeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate tesimeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Alan on lahkuminekust ikka masenduses ja Walden saadab ta totaalsele muutmisele. Pärast seda kohtubki Alan pisut jabura blondiini Meghaniga, kellel on 92-aastane koomas abikaasa Victor.
Jake tuleb koju ja teatab, et saadetakse aastaks Jaapanisse. Seega on temal ja Alanil viimane võimalus sõita Suure Kanjoni äärde isa-poja reisile. Walden käib samal ajal 22-aastase blondiiniga, kuid avastab, et on rohkem huvitatud tüdruku vanaemast.
Walden peab järsku tegelema kahe muidusöödikust Harperiga, kui rannamaja ukse taha ilmub Charlie tütar, kellest keegi midagi ei teadnud.
Charlie tütar Jenny kolib Evelyni ja tema 91,5-aastase kallima juurde. Lyndsey petab Alaniga oma uut kallimat.
Berta saab tööd tehes vigastada ja kui tüli Waldeniga pensionilemineku osas kuskile ei vii, otsustab ta oma ameti maha panna.
Sõbrad H9:E18
Monica käsib kõigil osta loteriipiletid, sest ühe loto peavõit on kerkinud miljonitesse. Kõik unistavad sellest, mida rahaga peale hakata, kuid Phoebe muutub ettevaatamatuks. Rachel usub, et Emma tahab öelda esimese sõna.
Sõbrad H9:E19
Rachel käib koos Joeyga seebika võtteplatsil ja näeb hiljem unes romantilist suhet Joeyga. Chandler tahab koos Monicaga puhkama minna, aga peab kaasa võtma hoopis Rossi. Monica kokakunstiosavus meelitab kliente kokku, aga siis hakkab Phoebe neile kitarri mängima.
Sõbrad H9:E20
Joey korraldab maja katusel oma seebiooperi tegelastele peo, aga ei maini seda tüdrukutele. Ross kohtub kohvikus ilusa naisprofessoriga. Rachel ja Monica satuvad siiski Joey peole ja käituvad nagu hullud fännid.
Sõbrad H9:E21
Chandler ja Monica lähevad viljakuskliinikusse ja satuvad seal vana tuttava otsa. Ross ja Joey mängivad aga kena naisprofessoriga Cyranod. Rachel hiilib mujale massaazhi tegema ja loodab, et Phoebe teada ei saa.
Sõbrad H9:E22
Monica ja Chandler hakkavad otsima meeskandidaate, kes võiksid Monica viljastada. Phoebe kohtub ühel peol oma mõlema endise kutiga.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Kui tavaliselt veedavad issid oma päevi kontorilaua taga, siis Cami leiab tõenäoliselt töötamas mõne oma pooliku projekti juurest. Samal ajal, kui Cam taastub raskest hingelisest traumast, hakkab ta naine uuesti õppima, et võimaldada perele paremat elu. Seetõttu peab Cam hakkama oma väikeste elavaloomuliste tütarde hooldajaks ning avastab peagi, et tal on raske püsida oma ülesannete kõrgusel.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Hooaja kolmandas osas uurib Robert Rool, miks kolis Ghana juurtega Kymbali Londonist Eesti väikseimasse linna Mõisakülla. Lisaks saame teada, kuidas kõlavad Kymbali esituses meie rahvalaulud ning mis emotsioone tekitab temas Wittensteini Ajakeskuses pakutav seakärss.