Nanny* H5:E21
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H5:E22
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H5:E23
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H6:E1
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Nanny* H6:E2
Kui Fran Fine töö kaotab, ei jää tal muud üle kui hakata Manhattanis kosmeetikat ukselt uksele müüma. Sedasi jõuab ta rikka inglise härrasmehe majja, kes otsib oma kolmele lapsele lapsehoidjat. Fran kirjutab kähku huulepulgaga soovituskirja valmis ja saabki töö endale.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Populaarse "Minu köök on parim" kokandusvõistluse Uus-Meremaa versioon.
Ema* H5:E21
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema* H5:E22
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema* H6:E1
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Ema* H6:E2
Christy on üksikema, kes pärast alkoholismi ja narkosõltuvusega võitlemist otsutab teha oma elule restardi. Ta alustab tööd ettekandjana, käib korrapäraselt AA kohtumistel kohal ning elu tundub õigel teel olevat, kuniks tema ellu ja majja trügib tagasi tema ema Bonnie.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Eric Forman on tüüpiline seitsmekümnendate teismeline, kes kuulab Led Zeppelini, kannab kitsaid teksapükse ja suitsetab kanepit. Koos sõprade Donna, Kelso, Jackie, Hyde'i ja Feziga avastavad nad ameerika hipikultuuri ja hängivad Ericu keldris, mõtiskledes maailma asjade üle.
Charlie vigastab naisega ebakindlas asendis tegutsedes selga, aga ei luba kiropraktik Alanil end aidata. Haiglas avastab Charlie, et tema arst on nelja aasta eest surnud ja tema asemel on kaunis naine.
Charlie mängib homoseksuaali, et reklaamiagentuuri geist omanik talle rohkem tööd annaks. Alan mängib kodusel koosviibimisel tema elukaaslast, aga Charlie on seal sisse võetud kaunist külalisest Pamelast, kes küll ei taha uskuda, et Charlie polegi gei.
Kohvikus kohtuvad vennad Charlie kunagise sekspartneri Sherriga. Alanile hakkab Sherri meeldima, ja Charlie üritab nad kokku viia. Kuid mõte Charlie ja Sherri kunagisest suhtest jääb Alanit segama.
Evelyn hurjutab Charliet, et poeg talle ei helista. Judith nõuab Alanilt raha Jake'ile ostetud kallite tossude eest. Selle asemel, et naiste peale pahandada, pööravad Charlie ja Alan omavahel tülli ja vajavad Rose'i abi sellest ülesaamiseks.
Evelyn avastab, et tema teine abikaasa Harry on surnud. Veelgi rohkem pahandab teda see, kui ta kuuleb, et Alan on Harryga kõik aastad sidet pidanud. Poistele on aga uudiseks, et mitte Evelyn ei jätnud Harryt, vaid Harry Evelyni noorema naise pärast.
Chandleri ja Janice'i suhted pingestuvad tänu pealtnähtud suudlusele mööblipoes.
Tänupühal palli mängides tõusevad tunded haripunkti, kui Joey ja Chandler vaidlevad, kumb neist modelliga kohtama läheb.
Sõbrad* H3:E10
Rachel langetab kiire otsuse, kui Gunther tahab ta ümberõppele saata.
Sõbrad* H3:E11
Chandler hullab purjuspäi ühega Joey arvukatest õdedest, pärast aga ei mäleta enam, millisega nimelt.
Sõbrad* H3:E12
Ross muutub armukadedaks, kui arvab, et Racheli uus töökaaslane temaga kurameerib.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Neli tulnukat saabuvad Maale, et õppida siinset elu ning kombeid. Et paremini sisse sulanduda, võtavad nad inimese kuju ning saavad ka inimtunded ja vajadused. Samas puudub neil täielikult arusaam normaalsest käitumisest ning inimkonna tavaelust.
Menukomöödia, mis tõi Jack Nicholsonile parima meespeaosa ja Helen Huntile parima naispeaosa Oscari. Kirjanik Melvin on üks talumatuma iseloomuga inimesi maailmas. Olukord muutub veelgi hullemaks, kui ta naaber haiglasse toimetatakse ja Melvin peab tolle koera kantseldama hakkama. Samal ajal haigestub Caroli laps ja naine ei ilmu enam kohvikusse tööle. Kuivõrd Carol oli ainus ettekandja, kes kiuslikku kirjanikku teenindama nõustus, siis ähvardab Melvinit hommikusöökidest ilma jäämine…
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Ted Mosby jutustab oma lastele teekonnast nelja hea sõbraga, mis viisid nende emaga kohtumiseni.
Rikas Eesti tutvub sel korral Gruusia mehe Mamukeliga, kes omab Tallinna vanalinnas restorani ja naudib siin ragbi mängimist. Koos Jüriga jäädakse aga autoga lumme kinni ning teineteisele toetudes tuleb lähedal asuvas metsas ellu jääda.